کد خبر: 34890
تاریخ انتشار: دوشنبه, 14 خرداد 1397 - 15:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجن با فرماندار در چهارمحال و بختیاری

منبع : لیزنا
فرماندار شهرستان بروجن در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجن ضمن تأکید بر لزوم تلاش بیش از پیش اعضا انجمن در تحقق اهداف کتابخانه‌ها، انجمن را  بازوی توانمند و حمایتی کتابداران جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.
جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجن با فرماندار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجن و انجمن‌های تابعه روز دوشنبه ۷ خرداد ماه با حضور فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و به ریاست مسعود ملکی، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجن در محل فرمانداری با مشارکت کلیه اعضا انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی این شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه فرماندار جدید شهرستان بروجن به اهمیت انجمن کتابخانه‌ها به عنوان بازویی توانمند جهت توسعه فرهنگ ارزشی کتابخوانی اشاره و عنوان کرد: امروزه کتاب و کتابخوانی از مهم ترین ضروریات جامعه است و وظیفه هریک از ماست تا در جهت تحقق این مهم تلاشی مضاعف داشته باشیم.

ملکی افزود: کتابداران در کتابخانه‌ها بر اساس رسالت خود تلاش می‌کنند تا زمینه لازم را جهت خدمات بهینه و جامعه‌ای آگاه و مردمی کتابخوان فراهم آورند، و ما هستیم که باید جهت تحقق این تلاش در کنار آنان قرار گیریم و مردم را به مسیر کتاب و کتابخوانی سوق دهیم.

در ادامه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید شهرستان بروجن ، برنامه محور بودن اعضا انجمن را بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود: پیگیری اعضا جهت تحقق مصوبات انجمن و برنامه‌های کتابخانه‌ها دلگرمی کتابداران، پیشرفت روز افزون کتابخانه‌ها و حضور بیش از پیش مردم در کتابخانه‌ها را به دنبال دارد.

خلیل مقدم توسعه کیفی فعالیت‌ها و خدمات کتابخانه‌ها را مهم ترین برنامه سال جاری این اداره کل عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با محور قرار دادن کیفی سازی کتابخانه‌ها شرایط را برای بهره گیری افراد از کتابخانه‌هایی با شرایط مطلوب فراهم آوریم.

در ادامه بخشداران و دیگر اعضا انجمن به ارائه نظرات و طرح مشکلات موجود در بخشهای تابعه خود پرداختند و کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به صورت کارشناسی به ارائه راهکار و پاسخ به ابهامات و سوالات موجود پرداختند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: