کد خبر: 34937
تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 خرداد 1397 - 10:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست مسئولین امور بانوان استان ایلام با موضوع ترویج فرهنگ مطالعه

منبع : لیزنا
نشست مدیران کل و مشاورین دستگاه‌های اجرایی حوزه امور بانوان پیرامون ترویج فرهنگ مطالعه با محوریت جشنواره کتابخوانی رضوی در محل سالن جلسات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام برگزار شد.
نشست مسئولین امور بانوان استان ایلام با موضوع ترویج فرهنگ مطالعه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، نشست مدیران کل و مشاورین دستگاه‌های اجرایی حوزه امور بانوان پیرامون ترویج فرهنگ مطالعه با محوریت جشنواره کتابخوانی رضوی در سالن جلسات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه جلیلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن خیرمقدم به مسئولین امور بانوان ادارات استان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان و مدعوین و حاضرین در جلسه گفت: امیدواریم با همراهی و همکاری همدیگر به پویایی و نشاط در جامعه کمک کنیم.

وی در ادامه ضمن تشریح چگونگی فعالیت جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه‌های عمومی استان گفت: انتظار داریم که تبلیغات لازم در سطح ادارات استان انجام شود تا مشارکت مردم در این جشنواره که مزین به نام امام رضا(ع) است پربارتر از سال گذشته برگزار شود. 

شادیوند مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام نیز، ضمن تبریک و تسلیت ایام پیش رو، و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین، از توجه ویژه مدعوین و حاضرین به حوزه کتاب و مطالعه و حضور در جلسه تشکر کرد و از مسئولین امور بانوان و حاضرین در جلسه خواستار ارائه پیشنهادات و راهکارهای خود در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و گسترش کتابخوانی شد.

وی همچنین از مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه خواست که در زندگی روزمره خود حتما با کتاب زندگی کنند و به عنوان مشاور امور بانوان کتابخوان به تقویت حوزه ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی توجه داشته باشند.

در ادامه حاضرین در جلسه به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند و طی بحث و تبادل نظر بین مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و حاضرین در جلسه، این پیشنهادات مورد نقد و بررسی در جهت اجرایی شدن قرار گرفت.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: