کد خبر: 34956
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 خرداد 1397 - 09:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری سه نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی اباعبدالله الحسین(ع) استان فارس

منبع : لیزنا
مسئول کتابخانه عمومی اباعبدالله الحسین(ع) روستای جایدشت فیروزآباد از برپایی سه نشست کتابخوان با معرفی۲۳ کتاب در هفته دوم خردادماه خبر داد.
برگزاری سه نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی اباعبدالله الحسین(ع) استان فارس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، محمد حسین بهرامی با بیان اینکه اولین نشست کتابخوان ویژه اعضای بزرگسال برگزار شد، گفت: این نشست روز شنبه ۱۲خرداد ماه با حضور جمعی از بانوان برپا شد که حاصل آن معرفی ۱۰ کتاب بود. در این دیدار، ثریا مرادی کتاب «امیرگلها» اثرحسین سیدی را معرفی کرد. فاطمه دهقان و فاطمه بهرامی نیز کتاب‌های «روزه ضیافت نور» اثر سید حمید عَلَم الهدی و «باغ خرمالو» نوشته‌هادی حکیمیان را ارائه کردند.

وی افزود: کتاب‌های «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده» اثر ابراهیم حسن بیگی، «عمود۱۴۰۰» اثر علی اکبر ولایتی، «امیرمؤمنان علی(ع) چلچراغ حکمت» نوشته عبدالله محمدی، «من زنده ام» به قلم معصومه آزاد، «نشان سرخ دلیری» اثر استیفن کرین، «برگ اضافی» و «مارکوپلو» اثر منصور ظابطیان نیز ترتیب توسط ملیکا محمدی، فاطمه حیدری، مارال نجفی، فاطمه شاسمند، سیده فاطمه‌ هاشمی و کیانفر به اشتراک گذاشته شد.

مسئول کتابخانه عمومی اباعبدالله الحسین (ع) همچنین به برپایی نشست کتابخوان ویژه‌ نوجوانان اشاره و عنوان کرد: این نشست  نیز در روز یک‌شنبه ۱۳ خردادماه با استقبال تعدادی از اعضای نوجوان برگزار شد که در این جمعِ صمیمی کتاب‌های «۵۰ روش ساده برای علاقه‌مند کردن فرزند» به مطالعه اثر کتی ای زاهلر، «پرورش جسم وتقویت ذهن» اثرمصطفی جمالی راد، «فرمین موش کتابخوان» اثر سم سوچ توسط حسن جعفری، «فعالیت‌هایی برای پرورش حافظه‌ی دانش آموزان» اثرآلمن باربارا به دست حسین شهبازی، «فناوری‌های فوق پیشرفته» نوشته دیوید جفریس به همت صادق رحیمی، «یخچال انیشتین» اثر جینو سگره توسط مهدی امیرمختارخانلو و «ماجرای باور نکردنی تابستان من» نوشته ی دیوید کالی به دست سبحان کوه‌پیما بررسی و معرفی شد.

بهرامی در ادامه به برپایی نشست کتابخوانی دیگری ویژه کودکان در سیزدهمین روز از خرداد اشاره کرد و گفت: در سومین نشست که با حضور اعضای کودک برپا شد، هشت کتاب کودک به اشتراک گذاشته شد.

به گفته او، در این نشست امیرارسلان جانبازی کتاب «فیل و ابابیل» اثر علی بابا جانی، امیرمحمد پناهی کتاب‌های «مرغ‌های دانشمند»، «کلک مرغابی»، «خر استثنایی» و «خدمتگزار کلم» به گردآوری مهروش طهوری و پارسا کریمی کتاب «پهلوان پهلوانان» نوشته نادر ابراهیمی را به حاضرین معرفی کردند. در پایان نیز کتاب «سفر به مرکز زمین» اثر ژول ورن توسط امیرمحمد فریدونی به اشتراک گذاشته شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: