کد خبر: 34959
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 خرداد 1397 - 09:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تشکیل جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گراش استان فارس

منبع : لیزنا
نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گراش در سال ۹۷ با حضور اعضا و به ریاست فرماندار گراش در کتابخانه عمومی آبشار اندیشه برگزار شد.
تشکیل جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گراش استان فارس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، اصغر فرودی فرماندار گراش در این جلسه با بیان اینکه اهمیت مطالعه و کتابخوانی در جامعه بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: جامعه‌ای که فرهنگ کتاب و کتابخوانی در آن رواج دارد را نمی توان با هزینه‌های کم اداره کرد و اساساً یکی از شروط مهم برای توسعه جوامع، بالا رفتن سطح فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

فرماندار گراش همچنین با پراهمیت شمردن برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان، از همه ادارات و ارگان‌ها خواست در هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره همکاری کنند.

حسن رهبر رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گراش نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات این اداره در سال گذشته ارائه داد.

گفتنی است با تبادل نظر اعضای انجمن، تخصیص اعتبار برای تکمیل کتابخانه عمومی درحال ساخت از محل اعتبارات شهرستان در سال جاری، اختصاص ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیر کتابخانه ساز و ۷۰۰ میلیون ریال توسط انجمن شهرستان برای تکمیل کتابخانه در حال ساخت گراش و همکاری ادارات و نهادهای شهرستان در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی اهم مصوبات این جلسه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: