کد خبر: 34966
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 خرداد 1397 - 09:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اختتامیه «طرح باهم بخوانیم» در استان سمنان برگزار شد

منبع : لیزنا
آئین اختتامیه «طرح باهم بخوانیم» کتابخانه عمومی شیخ محمود مزدقانی در هنرستان ۱۵ خرداد روستای مومن‌آباد برگزار شد.
اختتامیه «طرح باهم بخوانیم» در استان سمنان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، اختتامیه «طرح باهم بخوانیم» کتابخانه عمومی شیخ محمود مزدقانی با حضور رئیس اداره کتابخانههای عمومی شهرستان سرخه، اعضای شورا، دهیار، معتمدین، خیرین و جمعی از کتاب دوستان روستای مومن‌آباد در هنرستان ۱۵ خرداد برگزار شد.

در این مراسم نسرین قلی بیک، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های کتابخانه عمومی شیخ محمود مزدقانی پرداخت. وی ضمن معرفی منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و نحوه شرکت در مسابقه خواستار تعامل مسئولان برای برگزاری باشکوه این جشنواره شد.

مسئول کتابخانه عمومی شیخ محمود مزدقانی نیز، ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت شورا، دهیار، خیرین و مدارس، به معرفی برنامه‌های فرهنگی کتابخانه در راستای ترویج فرهنگ مطالعه پرداخت.

زهرا مومن‌آبادی مهم‌ترین دستاورد این کتابخانه را کسب عنوان شایسته تقدیر در دو سال متوالی، در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور دانست.

وی با ارائه گزارشی از روند اجرای طرح «باهم بخواهیم» افزود: طرح باهم بخوانیم با هدف نهادینه‌سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه رده سنی ۱۲-۱۰ سال در این کتابخانه اجرا و خوشبختانه با استقبال خوب کودکان روبه‌رو شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: