کد خبر: 35029
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 خرداد 1397 - 10:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه عمومی دکتر زریاب خویی در آذربایجان غربی

منبع : لیزنا
به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه نقاشی و نمایشگاه کتاب و تهیه روزنامه دیواری در کتابخانه عمومی دکتر زریاب خویی برگزار شد.
برگزاری برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه عمومی دکتر زریاب خویی در آذربایجان غربی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی، رحیم نوشاد، مسئول کتابخانه عمومی دکتر زریاب خویی از برگزاری مسابقه نقاشی و برپایی نمایشگاه کتاب در این کتابخانه خبر داد و گفت: در راستای جذب کودکان به کتاب و کتابخانه مسابقه نقاشی ویژه اعضای کودک، با شور و نشاط فراوان کودکان در کتابخانه عمومی دکتر زریاب خویی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقه که با موضوع «ماه مبارک رمضان» برگزار شد کودکان می‌بایست بر اساس سلیقه خود نقاشی هایی با موضوع رمضان ماه خدا تر سیم می کردند.

مسئول کتابخانه عمومی دکتر زریاب خویی هدف از برگزاری این‌گونه برنامه‌ها را آشنایی کودکان با محیط کتابخانه و کتاب، ایجاد حس وحدت و همکاری بین کودکان و رقابت سالم بین آن‌ها دانست و اضافه کرد: منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برای شرکت کنندگان در مسابقه، معرفی شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: