کد خبر: 35036
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 خرداد 1397 - 10:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری برنامه‌های مختلف در کتابخانه عمومی شهدای زیرتنگ در استان ایلام

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی شهدای زیرتنگ با برگزاری برنامه‌های مختلفی به معرفی منابع هشتمین دوره جشنواره رضوی پرداخت.
برگزاری برنامه‌های مختلف در کتابخانه عمومی شهدای زیرتنگ در استان ایلام

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام؛ طاهره رستمی، مسئول کتابخانه عمومی شهدای زیرتنگ بیجنوند شهرستان چرداول از برگزاری برنامه‌های مختلف در جهت معرفی منابع جشنواره رضوی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان توسط این کتابخانه خبر داد.

رستمی گفت: با حضور تعدادی از اعضاء کودک و نوجوان کتابخانه دو کتاب «مژده گل و مهمان خراسان» از منابع هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی که برای مقطع سنی ۴ تا ۱۱سال می باشد، در کتابخانه شهدای زیرتنگ معرفی و جمع خوانی شد.

وی گفت: در این جلسه ابتدا کتاب‌های معرفی شده برای جشنواره کتاب خوانی رضوی و نحوه برگزاری جشنواره بیان و سپس کتاب‌های «مژده گل» و «مهمان خراسان» توسط اعضاء جمع خوانی شد.

در پایان جمع خوانی کتاب‌های معرفی شده، کودکان و نوجوانان با درک موضوع قصه‌ها و شعر‌ها به طراحی و تصویرسازی در مورد موضوعات خوانده شده پرداختند.

مسئول کتابخانه عمومی شهدای زیرتنگ بیجنوند گفت: جهت آشنایی بیشتر مخاطبین کتابخانه با جشنواره رضوی، برنامه‌های مختلفی از جمله: توزیع بروشور معرفی جشنواره، تهیه میز مخصوص کتب جشنواره در کتابخانه و مسجد روستا و همچنین آموزش نحوه شرکت در مسابقه در سطح روستا انجام گرفته است و خوشبختانه اعضاء کتابخانه مخصوصا کودکان و نوجوانان استقبال خوبی از  مسابقه انجام داده اند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: