کد خبر: 35051
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 خرداد 1397 - 16:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

راه‌های نوین کسب درآمد در «مهارت های زندگی» فردوس

منبع : لیزنا
فرهنگسرای فردوس همایش رایگان «مهارتهای زندگی» با محوریت آشنایی با راه‌های نوین کسب و کار را برگزار می‌کند.
راه‌های نوین کسب درآمد در «مهارت های زندگی» فردوس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی‌ مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، این همایش در راستای آشنایی شهروندان با راه ها و مهارت‌های نوین کسب درآمد و راه اندازی کسب و کاری های جدید و چگونگی مدیریت هزینه ها و درآمدها در شرایط بد اقتصادی، روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه ساعت 17 با سرفصل مهارت «مدیریت کسب و کار» با حضور محمدعلی لفته زاده کارشناس اقتصاد خانواده در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

با توجه به تورم و شرایط اقتصادی کنونی می‌توان گفت «مسائل اقتصادی» گریبان بسیاری از خانواده ها را گرفته، طوری که مشکل مشترک بسیاری از افراد جامعه است که کارشناس مدعو در این همایش به ارائه گام های طلایی و راه کارهایی برای راه ندازی کسب و کارهای جدید با درآمد مکفی در راستای حل مشکلات اقتصادی خانواده می‌پردازد.

علاقهمندان برای شرکت در این همایش رایگان می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: