کد خبر: 35055
تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 خرداد 1397 - 09:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه آیت الله طالقانی کرج در استان البرز میزبان نشست کتاب‌خوان شد

منبع : لیزنا
نشست کتاب‌خوان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و با حضور مادران خانه دار عضو کتابخانه عمومی آیت الله طالقانی کرج برگزار شد.
کتابخانه آیت الله طالقانی کرج در استان البرز میزبان نشست کتاب‌خوان شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، نشست کتاب‌خوان با حضور مادران خانه دار عضو کتابخانه عمومی آیت الله طالقانی کرج برگزار شد.

 در این نشست ۶ تن از اعضای کودک و نوجوان کتاب‌های خوانده‌شده خود را با حاضران به اشتراک گذاشتند؛ فرشته بیگدلی  کتاب «کوری» اثر ژوزه ساراماگو، زهرا شوقیان عزت  کتاب «من زنده ام» به قلم معصومه آباد، فاطمه رضوانی  کتاب «پنج داستان» تألیف جلال آل احمد، فرزانه قویدل  کتاب «برخورد با ضربه مغزی» کاری از دیوید کری، زهره طالبی  کتاب «لطفا گوسفند نباشید» اثر محمود نامنی  و زینب طالبی  کتاب «زنانی که دنیا را تکان دادند» تألیف عفت برادران را به اشتراک گذاشتند.

در پایان این نشست، با اهدای لوح سپاس و جوایزی از ارائه دهندگان تقدیر شد.

گفتنی است، سلسله نشست‌های کتاب‌خوان باهدف بهره‌مندی علاقه‌مندان کتابخوانی و تمامی اقشار جامعه از کتاب در کتابخانه‌ها و مدارس برگزار می‌شود. در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و سایر علاقه‌مندان به معرفی کتاب‌های خوانده‌شده خود می‌پردازند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: