کد خبر: 35074
تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 خرداد 1397 - 11:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مسابقه نقاشی با موضوع ماه رمضان در کتابخانه عمومی فارابی هندیجان در خوزستان

منبع : لیزنا
به منظور آشنایی کودکان با ماه مبارک رمضان و ترویج فرهنگ دینی همچنین ترسیم تصاویر ذهنی کودکان بصورت نقاشی از این ایام مسابقه با عنوان رمضان الکریم در بین اعضای کودک برگزار شد.
مسابقه نقاشی با موضوع ماه رمضان در کتابخانه عمومی فارابی هندیجان در خوزستان

به گزارش لییزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان؛ زهرا شنبدی مسئول کتابخانه عمومی فارابی هندیجان از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع رمضان الکریم در محل کتابخانه فارابی خبر داد.

زهرا شنبدی گفت: به منظور آشنایی کودکان با ماه مبارک رمضان و ترویج فرهنگ دینی همچنین ترسیم تصاویر ذهنی کودکان بصورت نقاشی از این ایام مسابقه با عنوان رمضان الکریم در بین اعضای کودک برگزار شد.

مسئول کتابخانه عمومی فارابی با اشاره به ضرورت آشنایی کودکان با تعالیم اسلامی افزود: یکی از وظایف مهم خانواده‌ها و مسئولان فرهنگی بسترسازی لازم برای نهادینه نمودن تعالیم اسلامی در میان اعضای خانواده از همان دوران کودکی است که اینگونه برنامه ها می تواند در این زمینه مفید باشد. همچنین بهترین فرصت سرمایه گذاری کتاب خوانی در افراد از سنین کودکی است و باید در ایام مختلف سال تلاش کرد تا برنامه های متنوعی در مناسبت های گوناگون جهت گروه سنی کودک و نوجوان برگزار شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را شناساندن فیوضات ماه مبارک رمضان به کودکان و نوجوانان دانست.

در پایان به همه شرکت کنندگان در مسابقه از طرف مسئول کتابخانه جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: