کد خبر: 35075
تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 خرداد 1397 - 11:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب خوان «رمضان، ضیافت الهی» در کتابخانه عمومی ابوذرغفاری شوش در خوزستان

منبع : لیزنا
نشست کتاب خوان«رمضان،ضیافت الهی» با معرفی کتاب های کودک ماه مبارک رمضان با حضور اعضای کودک و نوجوان کتابخانه عمومی ابوذرغفاری برگزار شد.
نشست کتاب خوان «رمضان، ضیافت الهی» در کتابخانه عمومی ابوذرغفاری شوش در خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان؛ مریم اسدی اصل مسئول کتابخانه عمومی ابوذرغفاری از برگزاری نشست کتابخوان«رمضان،ضیافت الهی» در محل کتابخانه با شرکت جمعی از اعضای کودک و نوجوان خبر داد.

مسئول کتابخانه عمومی ابوذرغفاری هدف از برگزاری این نشست را ترویج کتابخوانی آموزه های دینی  در بین اعضای کودک و نوجوان عنوان کرد و گفت :نخستین نشست کتابخوان کتابخانه ای سال ۹۷ با حضور اعضا برگزار شد.

وی ادامه داد: این نشست با محوریت معرفی کتابهای کودک ماه مبارک رمضان به مناسبت این  ماه مبارک در این ایام برگزار شد که باعث رغبت بیشتر اعضا جهت مراجعه به کتابخانه و به امانت بردن این کتب می شود؛ در این نشست تجربه خواندن ۶ عنوان کتاب توسط ۶ عضو کودک و نوجوان به اشتراک گذاشته شد.

کتاب «هرحدیث یک قصه» جلد اول نوشته سید حمید موسوی گرمارودی:.توسط:رقیه احمدی/ کتاب «هرحدیث یک قصه» جلد دوم  نوشته سید حمید موسوی گرمارودی. توسط زکیه درا/کتاب «هرحدیث یک قصه» جلد چهارم  نوشته سید حمید موسوی گرمارودی توسط زینب الهایی سحر /کتاب «هرحدیث یک قصه» جلد پنجم نوشته سید حمید موسوی گرمارودی توسط ام البنین سادات جادران  /کتاب «هرآیه  یک قصه» جلد دوم نوشته سید حمید موسوی گرمارودی. توسط رقیه سرخه /کتاب «هرآیه  یک قصه» جلد سوم  نوشته: سید حمید موسوی گرمارودی توسط:ام البنین مراحنه معرفی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: