کد خبر: 35082
تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 خرداد 1397 - 13:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از کتابخانه‌های عمومی روستای کردخیل ساری

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از کتابخانه های عمومی شهید علمدار و دکتر نجات حسینی روستای کردخیل ساری بازدید کرد.
بازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از کتابخانه‌های عمومی  روستای کردخیل ساری

به گزارش لیزنا بر اساس روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان جهت بررسی عملکرد و گفتگو با کتابداران، از کتابخانه های عمومی شهید علمدار و دکتر نجات حسینی روستای کردخیل ساری بازدید کرد.

وی در این بازدیدها با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان، اظهار داشت: تعطیلی مدارس در تابستان و فعالیت های دانش آموزان در برنامه هایی که برای اوقات فراغتشان تدارک دیده می شود فرصت بهینه ای برای کتابداران است تا بخش عمده ای از این فعالیت ها را به حوزه کتابخوانی بکشانند.

ولیپور افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی را باید مغتنم بشماریم؛ هر یک از کتابداران می توانند ارتباطات گسترده ای با جامعه برای مشارکت پرشورتر در این جشنواره داشته باشند و همه ما نسبت به آنچه که می توانیم از این فرصت برای ترویج معارف رضوی با ابزار کتابخوانی، طیف های مختلف را بهره مند سازیم، مسئولیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با بیان اینکه جشنواره رضوی عرصه هنرنمایی کتابداران در اجرای مسئولیت خطیرشان است، تصریح کرد: کتاب های خوبی که رده های مختلف سنی را با موضوعی مقدس پوشش می دهد، این توانایی را برای ما ایجاد می کند که برگزار کننده بزرگترین جشنواره کتابخوانی در کشور باشیم و مردم مازندران هم در سال های قبل ثابت کرده اند که در این مسابقه فرهنگی با شور و اشتیاق خاصی مشارکت می کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره در استان، اظهار داشت: حرارت رقابت در این مسابقه کتابخوانی می تواند گرمای بیشتری به کتابخوانی در تابستان بدهد و البته تابستان باید فصل گرمای کتابخوانی در کتابخانه های عمومی مازندران باشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: