کد خبر: 35129
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 31 خرداد 1397 - 09:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اعلام آمادگی شعب بانک تجارت استان سمنان در همراهی با جشنواره کتاب‌خوانی رضوی

منبع : لیزنا
مدیر شعب بانک تجارت استان سمنان از آمادگی این مجموعه برای همکاری با اداره کل کتابخانه‌های عمومی به‌منظور برگزاری باشکوه جشنواره کتاب‌خوانی رضوی خبر داد.
اعلام آمادگی شعب بانک تجارت استان سمنان در همراهی با جشنواره کتاب‌خوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و مدیر شعب بانک تجارت استان سمنان با محوریت هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

علی گودرزی، مدیر شعب بانک تجارت استان سمنان در این دیدار اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی نیازمند عزم همگانی است. بر این اساس بانک تجارت استان سمنان آماده همکاری و تعامل با اداره کل کتابخانه‌های عمومی به‌منظور برگزاری باشکوه جشنواره کتاب‌خوانی رضوی است.

در ادامه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان اظهار داشت: در سال گذشته مردم فرهنگ دوست استان سمنان استقبال بی‌نظیری از جشنواره رضوی داشتند. امید است در سال جاری این جشنواره باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی را موجب ایجاد شورونشاط در جامعه دانست و در ادامه به بیان توضیحاتی پیرامون منابع و نحوه مشارکت در هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی پرداخت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: