کد خبر: 35177
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 تیر 1397 - 11:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه موضوعی روز قوه قضاییه در کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور گرامیداشت این روز قوه قضاییه، 7 و 8 تیر ماه نمایشگاهی از منابع موجود را در ساعات کار کتابخانه برپا می‌کند.
نمایشگاه موضوعی روز قوه قضاییه در کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه حسینیه ارشاد، قوه قضاییه به عنوان یکی از قوای سه گانه حاکم در جمهوری اسلامی ایران است که برای اعمال وظایف و اختیارات خود از ساختار خاصی برخوردار بوده و مسئولیت‌های مختلفی را نیز بر عهده دارد.

جهت ارج نهادن به مقام والای قضاء و قضاوت و تكریم از مقام شامخ شهید مظلوم آیةالله  دكتر بهشتی اوّلین مسئول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی که در هفتم تیرماه 1360 بر اثر انفجار بمب در محل دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت شهید رسید، بنا به پیشنهاد قوه قضائیه، مبنی بر نامگذاری هفته اوّل تیرماه به عنوان هفته قوه قضائیه، این پیشنهاد در تاریخ 1373/04/27 در شورای فرهنگی عمومی مطرح شد و به تصویب رسید.
کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور گرامیداشت این روز 7 و 8 تیر ماه نمایشگاهی از منابع موجود را در ساعات کار کتابخانه برپا می‌کند و مشتاقانه آماده پاسخگویی به پرسش‌های علاقه‌مندان است.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 22866465 تماس گرفته یا از طریق پایگاه اینترنتی کتابخانه حسینیه ارشاد  پرسش‌های خود را با کتابدار آنلاین مطرح نمایید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: