کد خبر: 35178
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 تیر 1397 - 11:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان منصوب شد

منبع : لیزنا
فرشته طهماسبی در حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به‌عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان لرستان منصوب شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان منصوب شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در دوران مدیریت علی جهان آرا در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان، طی حکمی فرشته طهماسبی را به‌عنوان مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان لرستان، منصوب کرد.

بر این اساس مراسم معارفه فرشته طهماسبی، به عنوان مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی استان لرستان، یکشنبه سوم تیر ماه با حضور جمعی از معاونان و مدیران نهاد و همچنین مسئولان استان لرستان در این استان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است فرشته طهماسبی، کارشناس ارشد برنامه‌ریزی، سابقه عضویت در ۳ دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و فعالیت به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، سخنگو و منشی این شورا، عضویت در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰، بند بیست، زیباسازی، نامگذاری شهری، حل اختلاف مالیاتی، عضو مشمولین، شورای حل اختلاف، شعبه هشت دادگاه و هیأت بازرسی « NGO»  را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

همچنبن تدریس در دانشگاه علمی کاربردی، بازرس و عضو شورای آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد، کارشناس مسئول طرح پراکنده شاهد و ایثارگران ناحیه یک خرم آباد، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و زیست شهری و همچنین رئیس کمیسیون امور بانوان و جوانان شهر خرم آباد، نائب رئیس کمیسیون توسعه و عمران حقوقی برنامه نویس شهری و خدمات شهری وعضویت در شورای سازمان آتش نشانی، موتوری، آمار و فناوری اطلاعات اتوبوسرانی و تاکسیرانی، از دیگر سوابق اجرایی طهماسبی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: