کد خبر: 35205
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 تیر 1397 - 18:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری مسابقه «یک گام تا موفقیت» در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی

منبع : لیزنا
همزمان با آزمون سراسری دانشگاه‌ها، مسابقه «یک گام تا موفقیت» در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برگزار می شود.
برگزاری مسابقه «یک گام تا موفقیت» در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، همزمان با آزمون سراسری دانشگاه‌ها، مسابقه «یک گام تا موفقیت» ویژه داوطلبان کنکور سال ۹۷ در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برگزار خواهد شد.

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در نظر دارد در قالب مسابقه سراسری استانی، اقدام به جمع آوری خاطرات، دلنوشته ها و تجربیات گران بهای داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۳۹۷ کند.

در متن فراخوان این مسابقه آمده است:

عضو محترم؛ فضای صمیمی این کتابخانه ماه‌هاست که شاهد تلاش و کوشش شما برای کسب موفقیت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها که امروزه یکی از مهمترین مراحل زندگی هر جوان به شمار می‌آید، بوده است.

ما در این مدت تلاش کردیم کتابخانه، خانـه دوم شما باشد تا بتوانید در محیطی آرام، با بازخوانی آموخته‌های دوره تحصیلات متوسطه و مطالعه منابع جدید به اهداف علمی و آموزشی خود نائل آیید.

اینک خرسند خواهیم شد بعد از موفقیت در آزمون پیش رو، همچنان ما را از فیض حضور ارزشمندتان برخوردار و با نگاشتن خاطره، دلنوشته و تجربه خود در این مدت، ضمن شرکت در مسابقه «یک گام تا موفقیت» ما را در خدمت به علاقه مندان عرصه کتاب و کتابخوانی یاری نمایید.

داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۳۹۷ می‌توانند بهترین خاطره، دلنوشته یا تجربه خود را به صورت خلاصه و شیوا تا ۳۱ تیرماه در فرم‌های مسابقه ارائه نموده و پس از تکمیل به یکی از کتابخانه­‌های عمومی استان مرکزی تحویل دهند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: