کد خبر: 35215
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 تیر 1397 - 21:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه‌های خرانق و رباط پشت‌بادام در استان یزد رونق می‌گیرند

منبع : لیزنا
سرپرست بخشداری خرانق در دیدار با رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان از حمایت این بخشداری برای رونق دو کتابخانه عمومی فعال در این بخش خبر داد.
کتابخانه‌های خرانق و رباط پشت‌بادام در استان یزد رونق می‌گیرند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، حسین پایدار، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان در بازدید از کتابخانه امام رضا(ع)‌ رباط پشت بادام و شهید احمدی روشن خرانق از مشکلات این کتابخانه‌ها آگاهی یافت.

وی در ادامه این بازدیدها با حضور در بخشداری خرانق، با جاوید عیدانی، سرپرست جدید این بخشداری دیدار و گفتکو کرد.

پایدار با تبریک انتصاب عیدانی به سمت سرپرست بخشداری خرانق،‌ حضور وی در این سمت را به واسطه سابقه فعالیت‌های فرهنگی وی مغتنم شمرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان همچنین ابراز امیدواری کرد در دوران حضور بخشدار جدید خرانق، شاهد پیشرفت کتابخانه‌های این بخش به عنوان تنها مراکز فرهنگی خرانق و رباط پشت‌بادام باشیم.

سرپرست بخشداری خرانق نیز کتابخانه‌ها را بستری امن برای حضور کودکان و نوجوانان روستاها دانست و عنوان کرد: رشد و بالندگی این دو کتابخانه باعث رشد فرهنگی روستاهای خرانق و رباط پشت بادام خواهد بود.

عیدانی همچنین در زمینه ایجاد فضای سبز و تعمیرات کتابخانه شهید احمدی روشن در صورت تأمین بودجه موردنظر بخشداری در سال جاری،  قول مساعد داد.

گفتنی است، بخش خرانق بزرگ‌ترین بخش شهرستان اردکان است که دارای دو کتابخانه عمومی «شهید احمدی روشن» در خرانق و «امام رضا(ع)» در روستای رباط پشت بادام با مجموع بیش از ۴۰۰ عضو است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: