کد خبر: 35222
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 تیر 1397 - 21:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کانون ادبی شاهنامه شناسی گچساران در کتابخانه رودکی استان کهگیلویه وبویراحمد

منبع : لیزنا
نشست کانون ادبی شاهنامه شناسی گچساران با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی در کتابخانه عمومی رودکی شهر دوگنبدان برگزار شد.
نشست کانون ادبی شاهنامه شناسی گچساران در کتابخانه رودکی استان کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی کهگیلویه وبویراحمد، نشست هفتگی کانون ادبی شاهنامه شناسی شهرستان گچساران با حضور رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی و اعضای این کانون در کتابخانه عمومی رودکی شهر دوگنبدان، مرکز این شهرستان برگزارشد.

در این نشست، غلامرضا تاجگردون با اشاره به ترویج و گسترش کتاب های مفید در بین اقشار به ویژه جوانان، کتاب شاهنامه را از افتخارات ایران و ایرانی ذکر کرد و اظهار داشت: خوشحالم که در برخی کتابخانه های عمومی، جمع خوانی ها، نشست های کتابخوانی و ارائه و معرفی کتب فاخر و ارزنده جریان دارد.

تاجگردون تصریح کرد: شاهنامه میراث کهن ما ایرانیان است و کتابی است فاخر که هویت درخشان ایرانیان را و آیین نوع دوستی، دلاورمردی و شجاعت ایرانیان را به تصویر کشیده است و شاهنامه پر از اندرزها و پندهاست برای نسل کنونی و آینده و باید که در کنار دیگر کتب نیز خوانده و دانسته شود.

رئیس کمیسیون بودجه و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم شهرستان گچساران، مردمی هستند که به فرهنگ وهنر  به ویژه به مطالعه و کتابخوانی علاقمندهستند و این را می توان از میزان حضور اقشار و جوانان در کتابخانه های عمومی شهرستان فهمید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: