کد خبر: 35224
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 تیر 1397 - 21:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با حضور در شهرستان فراهان با حسینی نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با نماینده مجلس شورای اسلامی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، حجت الاسلام عباس دانشی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با حضور در شهرستان فراهان با محمد حسینی نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که به مناسبت عید سعید فطر و با حضور فرمانداران شهرستان های آشتیان و فراهان، معاونین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و همچنین روسای اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان های فراهان و تفرش برگزار شد، در خصوص مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی و توسعه کمی  و کیفی این مراکز فرهنگی بحث و تبادل نظر شد

در این دیدار حجت الاسلام دانشی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان فراهان، تعامل هرچه بیشتر نمایندگان محترم، مسئولین و فرمانداران را در راستای ارتقاء شاخص های مطالعه خواستار شد.

همچنین در این نشست مقرر شد در خصوص ایجاد کتابخانه عمومی در روستای سلیم آباد پس از طی مراحل و هماهنگی‌های لازم با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اقدام شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: