کد خبر: 35320
تاریخ انتشار: شنبه, 09 تیر 1397 - 12:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اعطای کتاب جهت راه اندازی ایستگاه مطالعه در مناطق عشایری خراسان جنوبی

منبع : لیزنا
اعطای کتاب جهت راه اندازی ایستگاه مطالعه در مناطق عشایری کجه و چاهنو شهرستان فردوس از جمله مصوبات دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان بود.
اعطای کتاب جهت راه اندازی ایستگاه مطالعه در مناطق عشایری خراسان جنوبی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، فرماندار شهرستان فردوس در این جلسه، یکی از موارد مهم در بحث کتابخوانی را ترویج فرهنگ مطالعه در بین روستاییان و مناطق عشایری عنوان کرد و گفت: توسعه کتابخوانی در جامعه عشایر بسیار مهم است و نقش و جایگاه بی‌بدیلی در پیشرفت جامعه دارد.

«ابراهیمی» افزود: طبقات مختلف جامعه شامل مردان و زنان شهری و روستایی و همه كسانی كه قادر به خواندن هستند، باید با كتاب ارتباط برقرار كنند؛ زیرا امروزه کتاب می تواند به عنوان یک وسیله مطمئن و کارآمد در بهینه سازی فضای فرهنگی جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: تجربه جهانی نشان می دهد که رشد و توسعه تمدنها، ریشه در رشد فکری و فرهنگی هر جامعه دارد و بدون رشد فرهنگ کتابخوانی در جوامع، نمی توان به رشد هیچ تمدنی امیدوار بود.

شایان ذکر است، همکاری و مشارکت ادارات شهرستان در برگزاری جشنواره رضوی، انعقاد تفاهم نامه جهت بهسازی سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شیخ مفید باغشهر اسلامیه بین اداره کل کتابخانه ها و «گلستانی فراز»، از خیّران شهرستان از دیگر مصوبات جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: