کد خبر: 35420
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 تیر 1397 - 15:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آشنایی با حافظ در نشست «نسیم سحری»

منبع : لیزنا
کتابخانه 15 خرداد با هدف آشنایی علاقمندان به ادب پارسی نشست های کارگاهی حافظ شناسی را با عنوان نسیم سحری برگزار می کند.
آشنایی با حافظ در نشست «نسیم سحری»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، این برنامه با حضور و مشارکت شرکت کنندگان برنامه الفبای تحریر که در دوره گذشته کارگاه های نویسندگی را سپری کرده اند برگزار می شود .

بر اساس این گزارش معرفی حافظ و جایگاه او در ادبیات فارسی، آشنایی با عصر حافظ، معرفی منابع حافظ شناسی شامل نسخه‌ها، شرح و واژه نامه‌ها و آثار حافظ پژوهی، آشنایی با اندیشه حافظ، شرح ابیات و غزل‌های حافظ، سرفصل های متعددی است که در این نشست ها ارایه می شود.

کارگاه های حافظ شناسی «نسیم سحری» عصرهای پنج شبه با حضور طاهره سهرابی نژاد پژوهشگر و مولف مقالات حافظ شناسی میزبان علاقمندان است.

این برنامه ساعت 17 پنج شنبه در کتابخانه 15 خرداد به نشانی میدان معلم – خیابان تختی – خیابان یادگار – بوستان 15 خرداد برگزار می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66698449 تماس بگیرید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: