کد خبر: 35430
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 تیر 1397 - 16:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان با کتابداران کتابخانه غدیر خرم آباد

منبع : لیزنا
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان لرستان در نشستی صمیمی با رییس اداره شهرستان خرم آباد و کتابداران کتابخانه عمومی غدیر خرم آباد دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان با کتابداران کتابخانه غدیر خرم آباد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، فرشته طهماسبی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان لرستان در دیدار با کتابداران کتابخانه عمومی غدیر خرم آباد از زحمات کتابداران این شهرستان در انجام خدمات فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با جدیت و  تعهد همکاران شاهد گشترش و  ارتقای بیش از پیش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان باشیم.

محسن حسنوندی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خرم آباد نیز ضمن تبریک انتصاب فرشته طهماسبی به عنوان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، گزارشی از وضعیت فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی این شهرستان ارائه کرد و در ادامه کتابداران کتابخانه عمومی غدیر خرم آباد در گفتگو با مدیر کل کتابخانه های عمومی استان به بیان مسائل و مشکلات موجود و ارائه راهکارها و دیدگاه های خود در این خصوص پرداختند.

کمبود فضای فیزیکی کتابخانه ها، واریز سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی توسط سازمان شهرداری، تجهیز کتابخانه های عمومی استان به منابع بومی استانی و احیای انجمن خیرین از جمله مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود که مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در خصوص پی گیری آنها قول مساعد داد.

در پایان نیز مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه عمومی غدیر خرم آباد از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مربوط به این کتابخانه قرار گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: