کد خبر: 35499
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 تیر 1397 - 17:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دعوت مسئولین استان ایلام برای حضور مردم در جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
   رئیس دانشگاه ایلام و مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان در پیام‌هایی جامعه علمی استان را به حضور در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.
دعوت مسئولین استان ایلام برای حضور مردم در جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام، اسفندیار رستم زاد، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با دعوت از دانش آموزان به‌منظور شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی، ارتباط بیشتر با کتاب، پر کردن اوقات فراغت با مطالعه کتاب‌های غیردرسی و شناخت شخصیت ائمه معصومین را برای آنان ضروری قلمداد کرد.

 

وی برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را فرصت مناسبی برای تقویت ارتباط معنوی آحاد جامعه به‌ویژه دانش آموزان و خانواده‌های آنان با ائمه معصومین دانست و خواستار مشارکت آنان در این جشنواره شد.

 

همچنین محمدعلی اکبری، رئیس دانشگاه ایلام با دعوت از جامعه علمی استان برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی، بیان کرد: کتابخوانی به هر دلیل و بهانه‌ای امری مبارک و مؤثر است و چه‌بهتر که این امر نیک در راستای یک آیین موجه و مقبول باشد. جشنواره رضوی اقدامی آیینی در تکریم اهل‌بیت است و گنجاندن کتابخوانی در این جشنواره، فرصت مناسبی برای ترویج این سنت حسنه است. امید است، جشنواره کتابخوانی رضوی در استان ایلام رضوی با استقبال اهل فرهنگ، دانشجویان و دانش آموزان روبه‌رو شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: