برگزاری نشست‌های قصه‌گویی کتابخانه عمومی شهید محمد علی پور لامرد در فارس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، بیست و ششمین جلسه قصه گویی در بخش کودک کتابخانه شهید محمدعلی پور با موضوع رضوی برگزار شد. در این جلسه ابتدا کتابدار به معرفی کتاب های جشنواره رضوی از جمله «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی و  «مژده گل» نوشته محمود پوروهاب پرداخت و درباره نحوه شرکت کودکان در این مسابقه توضیحاتی ارائه داد. سپس از کتاب مژده گل داستان گنجشک و مار و به درخواست کودکان کتاب «تو یک جوجه هستی» نوشته مری آماتو قصه گویی شد.

بیست و هفتمین جلسه قصه گویی این کتابخانه نیز با حضور کودکان مشتاق در بخش کودک کتابخانه شهید محمدعلی پور در آخرین روز خردادماه ۹۷ برپا شد. در ابتدای این دیدار نیز کتابدار ضمن معرفی جشنواره رضوی و کتاب های این جشنواره کتاب های «سیب» و «ارزش دوستی» نوشته زینب علیزاده لوشابی را قصه گویی کرد و به درخواست کودکان کتاب «چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟» نوشته فریبا صدیقی قصه گویی شد.

بیست و هشتمین جلسه قصه گویی کتابخانه عمومی شهید محمد علی پور با حضور ۲۳ کودک در کتابخانه برگزار شد. که با سه قصه و یک شعر همراه بود. در ابتدا داستان «کارگر پیر» از کتاب مژده گل نوشته محمود پوروهاب قصه گویی شد و در ادامه  کتاب های «من بردم و من بردم» نوشته معصومه یزدانی و «آشنایی با چهارده معصوم» سروده حمیدرضا موسوی گرمارودی خوانده شد. در پایان نیز یاسمن قائدی عضو فعال کتابخانه کتاب «پانی از رودخانه عبور می کند» نوشته لیوآن هو را برای کودکان قصه گویی کرد.