مسابقه نقاشی در بخش کودک کتابخانه موعود مسجد سلیمان خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، پروانه رضایی مسئول کتابخانه موعود مسجد سلیمان گفت: همزمان با هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، مسابقه نقاشی از کتاب «مژده گل» نوشته  محمد پور وهاب و «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی  در بخش کودک کتابخانه موعود مسجد سلیمان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت امام رضا (ع) دانست و اضافه کرد: کتابخانه موعود در سال گذشته با مشارکت ۵۰ نفر در بخش کودک و با اطلاع رسانی مناسب توانست این جشنواره را برای کودکان و نوجوانان معرفی کند و در هشتمین دوره نیز کودکان با استقبال از آغاز این دوره به صورت هفتگی و گروهی در این مسابقات شرکت می کنند و این نشان از علاقمندی کودکان به خواندن داستان های امام رضا (ع) است.

مسئول کتابخانه موعود مسجد سلیمان ادامه داد: در این مسابقه پس از معرفی جشنواره و منابع آن بخشی از داستان های کتاب خوانده شد و کودکان براساس داستان های این کتاب به تصویر سازی داستان ها پرداختند و نقاشی های زیبایی را از شخصیت این داستان ها ترسیم کردند.

پروانه رضایی با بیان ابراز اشتیاق کودکان به هشتمین جشنواره کتابخوانی گفت: امسال با در نظر گرفتن بخش های محتوایی خوب در داستان ها کودکان با شعر خوانی کتاب مژده گل توانستند نشاط تازه ای به بخش کودک کتابخانه اضافه کنند.