کد خبر: 35640
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 تیر 1397 - 10:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب «... و دوباره خورشید» در فرهنگسرای اندیشه معرفی و بررسی می‌شود

منبع : لیزنا
کتاب «... و دوباره خورشید» با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسین ابوترابی امام جمعه موقت تهران در فرهنگسرای اندیشه معرفی و بررسی می شود.
کتاب «... و دوباره خورشید» در فرهنگسرای اندیشه معرفی و بررسی می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگ سرای اندیشه، چهارمین نشست از ویژه برنامه کتاب های بالدار معرفی و نقد و بررسی کتاب های تازه منتشر شده به معرفی کتاب «... و دوباره خورشید» شامل سروده های آزادگان درباره رحلت امام خمینی(ره) و رهبری آیت الله خامنه ای اختصاص پیدا کرده است.

در این کتاب که به کوشش بیژن کیانی گردآوری شده است، بخشی از خاطرات و نامه‌های آزادگان در کنار سروده ها به چشم می خورد.

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسین ابوترابی امام جمعه موقت تهران، محمدرضا سنگری، امیر محمد عباس نژاد و مرتضی سرهنگی از کارشناسان و پژوهشگران ادبیات دفاع مقدس حضور و به بحث و بررسی کتاب «...و دوباره خورشید» خواهند پرداخت.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

«... و دوباره خورشید» برگرفته از نامه ها، اشعار و خاطرات شماری از آزادگان سرافراز است که در مصیبت بزرگ چهارده خرداد، پس از اندوهی جان سوز و بی قراری و تلاطم روحی شدید به آرامش رسیدند و بذر امید در سرزمین سوخته ی دل هایشان جوانه زد و قامت برافراشت. این کتاب روایتی صادقانه از حزن و اندوه و اشک در رثای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آرامشی عمیق ناشی از انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در غربت اسارت نقل می کند.

گفتنی است این برنامه از سوی فرهنگ سرای اندیشه و با مشارکت موسسه فرهنگی پیام آزادگان روز سه شنبه، 26 تیرماه ساعت 18/30 در سالن اجتماعات فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگ سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه) مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88765509 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: