کد خبر: 35641
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 تیر 1397 - 10:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگروه مشورتی انجمن‌های ادبی توابع استان تهران آغاز به کار کرد

منبع : لیزنا
اولین جلسه کارگروه مشورتی انجمن های ادبی استان تهران (توابع تهران) با حضور دبیران انجمنهای ادبی در فرهنگسرای ولا برگزار شد.
کارگروه مشورتی انجمن‌های ادبی توابع استان تهران آغاز به کار کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، اولین جلسه کارگروه مشورتی انجمن های ادبی استان تهران (توابع تهران) بیستم تیرماه با حضور مهندس حیدری پور رئیس فرهنگسرای ولا، عباس محمدی کلهر دبیر انجمن‌های ادبی شهرستان های تهران و دبیران و نماینده کانون ادبیات داستانی ری، مکتب شهریار، فرصت شهر ری ، قرار پرند، آوای مهر پرند و کانون فرهنگ رباط کریم در فرهنگسرای ولا برگزار شد .

در ابتدا مهندس حیدری پور ضمن تقدیر و تشکر از حضور دبیران انجمن های ادبی شهرستان های تهران و همکاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، میزبانی از انجمن های ادبی شهرستان تهران را نقطه عطفی در فعالیتهای مشترک برشمرده و تشکیل دبیرخانه انجمن های ادبی توابع تهران در شهرستان ری را امیدبخش ارزیابی کرد.

در ادامه، دبیران کانون‌ها به بررسی وضعیت صدور شناسه انجمن ها پرداخته و پس از ارائه گزارش برنامه های انجمن‌ خود، در مورد برنامه‌های کاربردی آینده شورا به تبادل نظر پرداختند. در پایان جلسه نیز دبیر انجمن های شهرستان های تهران، ضمن جمع بندی موارد مطروحه مصوبات جلسه را برای تصویب اعضا تشریح کرد.

بر این اساس مقرر شد فعالیت های انجمن های ادبی به صورت تخصصی در سه کمیته پیگیری شود. کمیته ارتباطات و رسانه، کمیته طرح و برنامه، کمیته پژوهش و محتوا، با حضور دبیران تشکیل شده و امورات دبیرخانه توسط آنها پیگیری خواهد شد.

همچنین مقرر شد تا شرح وظایف و پیش نیاز کمیته‌ها در جلسه آتی مصوب و اجرایی و کانال اطلاع رسانی فعالیت انجمن‌ها با عنوان «ادبستان تهران» شروع به کار نماید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: