کد خبر: 35650
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 تیر 1397 - 11:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه عمومی استاد روزبه زنجان

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی استاد روزبه جهت مشارکت عموم مردم در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در پارک رجایی حضور یافت.
جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه عمومی استاد روزبه زنجان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی زنجان، کتابداران کتابخانه عمومی استاد رضا روزبه برای جلب مشارکت عموم مردم کتاب دوست زنجانی جهت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در پارک رجائی یافتند و با برپایی ایستگاه شادمانه و اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی در یک روز تابستانی گرم، اشتیاق کتابخوانی ایجاد کردند.

این برنامه که با هدف آشنایی اقشار مختلف جامعه با جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شده بود برای گروه های سنی مختلف حاضر، برنامه ای متفاوت داشت.

در این برنامه علاوه بر تبلیغ هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط کتابداران کتابخانه عمومی استاد روزبه، نشست کتابخوان از منابع نوجوان جشنواره برای نوجوانان برگزار شد و دو کتاب «مسافر هشتم» توسط رقیه بیات و «کاش تو را می دیدم» توسط نرگس شاکری معرفی و به اشتراک گذاشته شد.

همچنین دو کتاب «مژده گل» و «مهمان خراسان» از منابع بخش کودک جشنواره نیز برای گروه کودک معرفی گردید و بخش‌هایی از کتاب های فوق جهت برگزاری مسابقه نقاشی، قصه گویی و شعرخوانی شد.

برای اطلاع رسانی بخش جوان و بزرگسال جشنواره نیز ضمن پخش تراکت و بروشورهای جشنواره کتابخوانی رضوی در بین جوانان و بزرگسالان حاضر، از عموم مردم دعوت شد علاوه بر تبلیغ و اطلاع رسانی آن در بین خانواده و دوستان، با حضور در کتابخانه عمومی استاد رضا روزبه در بخش آنلاین این مسابقه نیز شرکت کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: