کد خبر: 35689
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 تیر 1397 - 11:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

فرماندار نیشابور به هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی پیام داد

منبع : لیزنا
سعید شیبانی، معاون استاندار و فرماندار نیشابور در پیامی نوشت: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای آشنایی بیشتر با فرهنگ اهل بیت(ع) است.
فرماندار نیشابور به هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی پیام داد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه ها ی عمومی خراسان رضوی، سعید شیبانی، معاون استاندار و فرماندار نیشابور در پیامی به ستاد خبری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با اشاره به اینکه جشنواره فرصتی برای آشنایی بیشتر با فرهنگ اهل بیت(ع) است از مردم ولایتمدار نیشابور برای مشارکت در جشنواره دعوت کرد.

متن پیام سعید شیبانی به این شرح است:

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است تا با بهره مندی از دریای پرگوهر آموزه های قرآنی، زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به ویژه امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه معصومه (س) فراهم شود.

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی زمینه مشارکت علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی را فراهم ساخته تا جوانان و نوجوانان عزیز در فراغت تابستان از آن بهره جویند. از نهاد کتابخانه های عمومی کشور که اهتمام به عملی شدن سیره اهل بیت بویژه امام رضا (ع) داشته تقدیر و تشکر کرده، از تمامی مردم فرهنگ دوست نیشابور دعوت می کنم در این جشنواره  شرکت کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: