کد خبر: 35690
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 تیر 1397 - 11:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید امام جمعه کرج از غرفه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان البرز

منبع : لیزنا
آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و هیئت همراه از غرفه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان البرز بازدید کردند.
بازدید امام جمعه کرج از غرفه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان البرز

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، روز جمعه، ۲۲ تیرماه ۹۷ غرفه نقاشی و مسابقه کتابخوانی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان همزمان با ششمین همایش پیاده‌روی خانوادگی استان البرز، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین استان، در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرج، به همت اداره کل کتابخانه ها و اداره  کتابخانه های عمومی شهرستان کرج برپا شد.

آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز و هیئت همراه ضمن بازدید از بخش های مختلف غرفه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان با احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و معاونین وی گفتگو کرد.

گفتنی است ترویج کتابخوانی با محوریت هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان برنامه اصلی این غرفه بود که با استقبال خوب شهروندان مواجه شد. مسابقه نقاشی ویژه کودکان و مسابقه های کتابخوانی در رده های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال، توزیع تراکت و اقلام تبلیغاتی، دی وی دی حاوی پی دی اف کتاب های مسابقه، دستور العمل شرکت و برگه های نقاشی و مکتوب مسابقه  از دیگر برنامه های این غرفه بود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: