کد خبر: 35737
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 تیر 1397 - 12:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دعوت رئیس پارلمان بانوان گناباد خراسان رضوی از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
رئیس پارلمان بانوان شهرستان گناباد در پیامی از جامعه بانوان، برای شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.
دعوت رئیس پارلمان بانوان گناباد خراسان رضوی از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، بهناز افضلیان، رئیس پارلمان بانوان شهرستان گناباد در پیامی از جامعه بانوان، برای شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

 جشنواره کتابخوانی رضوی حرکتی مناسب در جهت آشنایی گروه های سنی مختلف با سیره زندگی ائمه اطهار(ع) و ادای دین به ساحت امام رضا(ع) و خواهر بزرگوار ایشان، حضرت معصومه(س) است.

حرکت کاروان کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد به روستاها برای اجرای برنامه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، از اقدامات فرهنگی بسیار ارزنده ای است که درحوزه برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی جای تقدیر و تشکر دارد.

کتاب «به سپیدی یک رویا»  کتاب منتخب هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برای گروه سنی بزرگسال (۱۷ سال به بالا)، کتابی مناسب جهت مطالعه بانوان است.

حضرت معصومه (س)، خواهر بزرگوار امام رضا(ع) الگویی از صبر و استقامت و ایستادگی برای زنان جامعه ما هستند که در این کتاب به آن پرداخته شده است. مطالعه این اثر قدمی کوچک در شناخت زندگی و حیات این بزرگوار است و شرکت در جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی، فرصتی مغتنم برای ادای دین به ساحت امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان است.

 بانوان گناباد از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی استان هستند که بخش عمده ای از اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان را نیز شامل می شوند. امیدواریم حضور بانوان در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی،  ابراز علاقه و ارادت مردم شهرستان نسبت به ساحت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را نشان دهد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: