کد خبر: 35739
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 تیر 1397 - 13:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور مدیرکل کتابخانه عمومی مازندران در کتابخانه عمومی جمشید احمدی قائمشهر

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه عمومی مازندران برای تبریک روز دختر و قدردانی از دختران فعال در کتابخانه های عمومی در کتابخانه عمومی جمشید احمدی قائمشهر حضور یافت.
حضور مدیرکل کتابخانه عمومی مازندران در کتابخانه عمومی جمشید احمدی قائمشهر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در جمع دختران عضو کتابخانه جمشید احمدی قائمشهر، ضمن تبریک روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام را وظیفه دختران مسلمان برای پیشرفت و تعالی عنوان کرد و گفت: حضرت معصومه (س) در علم و عمل و حیا و کرامت، از شخصیت های برجسته تاریخ و الگویی برای همه انسان ها بویژه دختران هستند.

وی با بیان اینکه لازمه الگوپذیری، دانایی و آگاهی بیشتر و لازمه آن هم مطالعه و کتابخوانی است، اظهار داشت: کتاب کرامت بیشتر را برای دختران به ارمغان می آورد و آنها را در مسیر بالندگی ارزش ها رشد می دهد.

ولیپور هجمه به ارزش ها را در دنیای امروز مورد مذمت قرار داد و آن را حاصل دسیسه های شیطانی عنوان کرد و بیان داشت: نباید اجازه داد با وجود دریای زلال با عظمتی که در دین و آئین ما وجود دارد، دختران ما را در منجلابی که برای زنان و دختران در دنیای غرب فراهم کرده اند، غرق کنند و باید با آگاهی بیشتر، که با مطالعه صحیح صورت می گیرد، دختران ما به جایگاه متعالی واقعی خود دست یابند.

وی ابراز امیدواری کرد کتابخانه های عمومی بتوانند در راستای دستیابی به این اهداف والا، نقش خود را به خوبی ایفا کنند و زمینه را برای بهره مندی حداکثری از کتاب های ارزشمند فراهم آورند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: