کد خبر: 35742
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 تیر 1397 - 13:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دعوت قهرمان کرمانشاهی تکواندو جهان برای حضور در جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
مسعود حجی زواره قهرمان تکواندو جهان و آسیا، ورزشکاران و خانواده بزرگ تکواندو کشور را به شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی رضوی دعوت کرد.
دعوت قهرمان کرمانشاهی تکواندو جهان برای حضور در جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه، مسعود حجی زواره، قهرمان کرمانشاهی تکواندو جهان و آسیا و کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران، ورزشکاران علی الخصوص خانواده بزرگ تکواندو را به شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی فراخواند.

حجی زواره ضمن دعوت از تمامی ورزشکاران به امر کتاب و کتابخوانی گفت: ورزشکاران با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی روح خود را نیز صیقل دهند.

قهرمان تکواندو جهان در ادامه گفت: همانطور که ورزش باعث سلامتی جسم است کتاب و کتابخوانی نیز باعث آرامش روح و روان است، جشنواره رضوی موجب می شود که ما بیش از پیش با امام رضا(ع) آشنا شویم.

کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن دعوت از جامعه بزرگ تکواندو و ورزش کشور به مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی عنوان کرد: امید است ورزشکاران علاوه بر تمرینات و انجام ورزش های قهرمانی توجه ویژه ای به امر کتاب و کتابخوانی نیز داشته باشند، چرا که ورزش امروز علاوه بر آمادگی جسمی نیاز به آمادگی روحی و علمی دارد که بدون تحقیق و مطالعه آمادگی دوم میسر نخواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: