کد خبر: 35743
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 تیر 1397 - 13:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در استان فارس کتابخانه‌های عمومی ویژه کودک میزبان نویسندگان شدند

منبع : لیزنا
 به مناسبت روز ملی ادبیات کودک  و نوجوان، نویسندگان کودک در شیراز با حضور در کتابخانه های عمومی ویژه کودک، برای کودکان از دنیای قصه ها گفتند.
در استان فارس کتابخانه‌های عمومی ویژه کودک میزبان نویسندگان شدند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی شهرستان فارس، زهرا فرشاد، نویسنده کتاب‌های «مار پاپتی» و «ایلا، نگهبان باغ‌وحش» با حضور در کتابخانه کودکان یار مهربان، الهام مزارعی، نویسنده کتاب‌های «مامان کله دودکشی» و «دختر کوچولو، فرمانده سیبیلو» و فاطمه فروتن نویسنده کتاب های «پسر امپراطور یونجه برها» و «من نگهبان جن خانه هستم» با حضور در کتابخانه های عمومی کودکان آفتاب و کودکان شقایق، درباره داستان نویسی، نویسندگی خلاق، تخیل و غیره صحبت کردند و با ارائه موضوعاتی از کودکان خواستند که داستانهای خود را بنویسند.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شیراز با اشاره به برگزاری این برنامه گفت: به منظور گرامیداشت یاد مهدی آذریزدی، پدر ادبیات کودک و نوجوان و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برنامه های مختلفی در کتابخانه های عمومی شیراز به ویژه کتابخانه های کودکان و نوجوانان با حضور نویسندگان حوزه کودک و نوجوان برگزار شد.

فاطمه صفری راد با تاکید بر این که در حال حاضر کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه های اجتماعی می توانند منشاء اثرات قابل توجهی برای اعضا باشند، بیان داشت: تعامل و ارتباط مستمر و حضور نویسندگان و فعالان حوزه کودک و نوجوان در کتابخانه های عمومی در آموزش و پرورش خلاقیت کودکان بسیار تأثیرگذار است و خوشبختانه تعامل خوبی با نویسندگان این حوزه وجود دارد و در آینده از این ظرفیت بیشتر استفاده خواهیم کرد.

وی همچنین از اجرای برنامه هایی متنوع در دیگر کتابخانه های از جمله کتابخانه عمومی طاووسیه و  ملاصدرا شیراز  با موضوع گرامیداشت روز ادبیات کودک خبر داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: