کد خبر: 35753
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 تیر 1397 - 16:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مجموعه داستان های کوتاه علمی-تخیلی معرفی و نقد می‌شود

منبع : لیزنا
مجموعه داستان های کوتاه علمی-تخیلی در قالب نشست «قدم با قلم» با حضور فروزان موسوی(نویسنده)، جمعی از دوستداران حوزه کتاب و دیگر نویسندگان اثر روز یکشنبه ، 31 تیر ساعت 17 در کتابخانه فرهنگسرای شفق معرفی و نقد می شود.
مجموعه داستان های کوتاه علمی-تخیلی معرفی و نقد می‌شود

به گزارش لیزنابر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای شفق، این کتاب شامل داستان های متعدد کوتاه علمی تخیلی به قلم نویسندگان مختلف است و این داستان ها با بزرگ نمایی و آینده سازی تکنولوژی در موضوع های مختلف در قالب داستان های جذاب از علم و تکنولوژی در تخیل پیشرفته نویسنده را شامل می شود.

در این نشست داستان هور به معنای شب مریخی مورد بازخوانی قرار می گیرد داستان کودکی عجیب که با همکاری پدرش بدون اطلاع مادر در زمین و مریخ نوشته شده است.

نشست ادبی «قدم با قلم» با هدف تشویق و جذب به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برگزار می شود.

علاقه مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می توانند به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف آباد)،خیابان 21 بوستان شفق مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88706869 تماس حاصل فرمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: