کد خبر: 35801
تاریخ انتشار: جمعه, 29 تیر 1397 - 23:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

پیام نماینده مردم گناباد و بجستان درمورد تأثیر جشنواره در ترویج فرهنگ کتابخوانی

منبع : لیزنا
حمید بنایی، نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی با اشاره به تأثیر جشنواره در ترویج فرهنگ کتابخوانی از مردم خواست که با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی، ارادت خود را به امام رضا(ع) ابراز کنند.
پیام نماینده مردم گناباد و بجستان درمورد تأثیر جشنواره در ترویج فرهنگ کتابخوانی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، حمید بنایی، نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی با اشاره به تاثیر جشنواره در ترویج فرهنگ کتابخوانی از مردم خواست که با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی، ارادت خود را به امام رئوف ابراز کنند.

متن پیام به شرح ذیل است:

در سومین سال متوالی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف معرفی ابعاد شخصیتی و علمی امام هشتم(ع) شاهد برگزاری جشنواره کتابخوانی ارزشمندی هستیم که هدف آن ترویج فرهنگ رضوی بوده و پاسخی به توصیه اکید دین مبین اسلام مبنی بر خواندن و مطالعه کردن است.

تناسب آموزه ها و نیازها، به ویژه در حوزه مباحث دینی و اسلامی، و میزان درک مخاطبان امری ضروری است، که در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور با معرفی 7 عنوان کتاب برای سه گروه سنی به این امر مهم جامه عمل پوشانده است. شناساندن ابعاد شخصیتی امام رضا(ع) و خواهر مکرمه ایشان حضرت معصومه(س) به مردم به خصوص نسل جوان علاوه بر اینکه می تواند بر الگوپذیری نسل جوان تاثیرگذار باشد؛ در اثبات و باورپذیر شدن بسیاری از معارف ارزشمند دینی و اسلامی نیز اثرگذار خواهد بود.

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای القای دو هدف اساسی است؛ نخست ترویج فرهنگ کتابخوانی و دیگری معرفی امام علی ابن موسی الرضا(ع) به همگان. بنابراین جهت ادای دین به ساحت مقدس امام رئوف که افتخار مردم خراسان، همجواری با بارگاه ملکوتی ایشان است، لازم است هر کس گامی هر چند کوچک بردارد و اینک که جشنواره رضوی در جهت شناساندن این امام بزرگوار در حال برگزاری است با شرکت حداکثری ارادت خود را ابراز خواهیم کرد.

حمید بنایی

نماینده مردم شریف شهرستانهای گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: