کد خبر: 35835
تاریخ انتشار: شنبه, 30 تیر 1397 - 16:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اختتامیه جشنواره عروسک‌های دست‌ساز در بشرویه خراسان جنوبی برگزار شد

منبع : لیزنا
همزمان با هفته عفاف و حجاب و گرامیداشت دهه کرامت، اختتامیه جشنواره عروسک های دست ساز بومی و محلی توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بشرویه برگزار شد.
اختتامیه جشنواره عروسک‌های دست‌ساز در بشرویه خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، همزمان با هفته عفاف و حجاب و گرامیداشت دهه کرامت، اختتامیه جشنواره عروسک های دست ساز بومی و محلی توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بشرویه برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بشرویه گفت: در جشنواره عروسک های محلی دست ساز بومی و محلی این شهرستان، بیش از 130 عروسک دست ساز به جشنواره رسید.

مریم کیانی افزود: این جشنواره با هدف تحقق شعار سال 97، «حمایت از کالای ایرانی» و تقویت حس ارتباط عاطفی مادر و کودک، در قالب عروسک دست ساز و همچنین ترویج ارتباط با کتابخانه و کتابخوانی برگزار شد.

وی ادامه داد: معرفی کتاب «حریم ریحانه» از کتابهای کتابخوان ماه، اجرای نمایش عروسکی توسط کودکان عضو کتابخانه و تقدیر از سازنده های عروسکهای دست ساز از جمله برنامه های مراسم اختتامیه این جشنواره بود.

وی گفت: در پایان مراسم، به چهار نفر به تشخیص هیئت داوران جوایز ارزشمندی اهدا شد.

نفرات برگزیده این جشنواره به ترتیب مقام های اول تا چهارم عبارتند از: فاطمه محمدی، یحیی رحیم کریمی، محدثه مرادی و الهام امین زاده (عضو خردسال کتابخانه).

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: