کد خبر: 35846
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 تیر 1397 - 11:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جشن گرامیداشت روز دختر در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برپا شد

منبع : لیزنا
همزمان با روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) جشن گرامیداشت روز دختر در کتابخانه های عمومی شهید مطهری گناباد، کندکلی سرخس و اداره کتابخانه های عمومی نیشابور برگزار شد.
جشن گرامیداشت روز دختر در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برپا شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، همزمان با روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) جشن گرامیداشت روز دختر در کتابخانه های عمومی شهید مطهری گناباد، کندکلی سرخس و اداره کتابخانه های عمومی نیشابور برگزار شد.

کتابخانه عمومی شهید مطهری میزبان کودکانی از جنس فرشته

مسئول و کتابداران کتابخانه عمومی شهید مطهری با هماهنگی و برنامه ریزی، بیست کودک شش تا دوازده ساله مرکز کودکان بی سرپرست «خانه ریحانه» شهرستان را به کتابخانه دعوت و برای آنها برنامه هایی اجرا کردند. قصه گویی، پخش سرود، مسابقه و در نهایت شرکت کودکان در مسابقه نقاشی جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه های اجرا شده بود.

علیرضا صغیر، مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری ضمن تشکر از مدیرعامل مرکز «خانه ریحانه» و سرپرست کودکان، خواستار توجه همه مجموعه های فرهنگی به آنها شد.

در پایان این نشست به کودکان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

از بانوان  فعال و محجبه عضو کتابخانه عمومی علی آبادی نیشابور تقدیر شد

همزمان با دهه فرخنده کرامت و ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، از بانوان  فعال و محجبه عضو کتابخانه عمومی علی آبادی نیشابور تقدیر شد.

نوروزی، مسئول کتابخانه عمومی مرحوم علی آبادی نیشابور هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از مقام دختر و یادآوری جایگاه این قشر بیان کرد و گفت: اهمیت مطالعه برای بانوان یک جامعه برکسی پوشیده نیست و برگزاری این مناسبتها در محیط کتابخانه موجب جلب علاقه مردم به ویژه بانوان به کتاب و کتابخوانی خواهد شد .

نوروزی افزود: دراین مراسم ضمن برپایی جشن روز دختر، برنامه‌های فرهنگی از جمله شعرخوانی نیز صورت گرفت.

جشن روز دختر در کتابخانه شهید مطهری کندکلی سرخس

جشن روز دختر در کتابخانه عمومی شهید مطهری کندکلی سرخس برگزار شد و همزمان با این جشن نمایشگاه کتابی از زندگی حضرت معصومه (س) برپا شد و یک قصه از کتاب «کاش تو را می دیدم»، از منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط مسئول کتابخانه خوانده شد. در پایان این برنامه به چند تن از دختران فعال در حوزه کتابخوانی جوایزی اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: