کد خبر: 35851
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 تیر 1397 - 12:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تأکید استاندار لرستان بر تعیین تکلیف کتابخانه‌های عمومی کوهدشت

منبع : لیزنا
موسی خادمی، استاندار لرستان در دیدار با مدیر کل کتابخانه های عمومی استان لرستان، بر تسریع در روند تعیین تکلیف کتابخانه های عمومی شهدا و امامزاده محمد(ع) شهرستان کوهدشت تاکید کرد.
تأکید استاندار لرستان بر تعیین تکلیف کتابخانه‌های عمومی کوهدشت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، در دیدار استاندار و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان که در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت و در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، فرشته طهماسبی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی کوهدشت و به ویژه وضعیت کتابخانه های عمومی شهدا و امامزاده محمد(ع) ارائه کرد و مساعدت استاندار جهت تسریع در روند تعیین تکلیف این دو کتابخانه را خواستار شد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر رفع موانع و کاستی های موجود در کتابخانه های عمومی استان، بر تسریع در روند واگذاری و انتقال سند مالکیت ساختمان کتابخانه عمومی شهدای کوهدشت به اداره کل کتابخانه های عمومی جهت ساخت و راه اندازی مجدد این کتابخانه در مکان فعلی کتابخانه تاکید کرد.

وی همچنین در خصوص واگذاری و اختصاص مکانی در صحن حرم امامزاده محمد(ع) جهت راه اندازی و فعالیت مجدد کتابخانه عمومی امامزاده محمد(ع) کوهدشت با مشارکت سازمان اوقاف قول مساعد داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: