کد خبر: 35854
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 تیر 1397 - 13:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب «دو پیشوای ملل، حضرت ابراهیم علیه‌السلام و حضرت امام رضا علیه‌السلام» بررسی می‌شود

منبع : لیزنا
کتابخانه و موزه ملی ملک، نشستی برای بررسی و تشریح کتاب «دو پیشوای ملل، حضرت ابراهیم علیه‌السلام و حضرت امام رضا علیه‌السلام» با حضور پژوهشگر و نویسنده کتاب برگزار می‌کند.
کتاب «دو پیشوای ملل، حضرت ابراهیم علیه‌السلام و حضرت امام رضا علیه‌السلام» بررسی می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، نشست بررسی و تشریح کتاب «دو پیشوای ملل، حضرت ابراهیم علیه‌السلام و حضرت امام رضا علیه‌السلام» با سخنرانی دکتر ابوالفضل خوش‌منش، پژوهشگر و نویسنده کتاب، هم‌زمان با دهه کرامت و برپایی دهمین جشنواره فرهنگ- هنری ماه هشتم، میزبان دوستداران فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی به ویژه شیفتگان حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام خواهد بود.

کتاب «دو پیشوای ملل، حضرت ابراهیم علیه‌السلام و حضرت امام رضا علیه‌السلام» به کوشش بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا علیه‌السلام در پاییز 1392 خورشیدی با موضوع امام رضا و اهل بیت علیهم‌السلام منتشر شده است. این کتاب در 9 فصل به این محورها پرداخته است؛ «پیامبر و امام»، «شعاع‌های یک آفتاب»، «در برابر طغیان»،‌ «ماموریت‌های بزرگ از بابل تا مکه؛ از مدینه تا مرو»، «امام و شهید»، «اهل البیت»، «برهان و احتجاج» «مهر و مرحمت». این نشست در روز سه‌شنبه، 2 مرداد ساعت 15 تا 17 در کنار نمایشگاه «یار مهربان، امام مهربان؛ گزیده کتاب‌های چاپی با موضوع امام رضا علیه‌السلام» در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برپا می‌شود. کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی و شیفتگان اهل بیت علیهم‌السلام را به حضور در این برنامه در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» فرامی‌خواند.

دهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت از 24 تیر تا 3 مرداد در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود. این جشنواره که برنامه‌های گوناگون فرهنگی و تخصصی در حوزه‌های کتاب‌داری و موزه‌داری و گستره فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی را دربرمی‌گیرد، با برپایی آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام پایان خواهد یافت. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: