کد خبر: 35857
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 تیر 1397 - 14:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جمع خوانی «کاش تو را میدیدم» در کتابخانه عمومی امام علی(ع) اردبیل

منبع : لیزنا
  مسئول کتابخانه عمومی امام علی (ع) از برگزاری برنامه های فرهنگی و کتاب خوانی همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در کتابخانه عمومی امام علی (ع) اردبیل خبر داد.
جمع خوانی «کاش تو را میدیدم» در کتابخانه عمومی امام علی(ع) اردبیل

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، برنامه گرامیداشت میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و جشن روز دختر با حضور پرشور کودکان و اعضای فعال بخش کودک در کتابخانه امام علی (ع) برگزار شد.

مسئول کتابخانه عمومی امام علی (ع) هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی اعضای کتابخانه با شخصیت والای حضرت معصومه (س) به عنوان  الگویی ویژه برای  تمامی دختران دانست و افزود: دینداری و ولایت مداری بخشی از ویژگی های بارز و ارزشمند حضرت معصومه (س) است که باید به عنوان الگو و گوهری ارزشمند مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: توجه به سیره علمی و عملی این بانوی بزگوار و سر لوحه قرار دادن فضائل اخلاقی او موجب ارتقای منزلت و جایگاه اجتماعی زنان خواهد شد.

در ادامه برنامه کمال انواری با معرفی کتاب «کاش تو را می دیدم» نوشته مژگان شیخی و درباره زندگی حضرت معصومه (س) و حوادث تاریخی زمان ایشان از متن کتاب که از منابع مسابقات کتابخوانی جشنواره رضوی نیز هست افزود: امسال شاهد استقبال چندین برابری مردم منطقه و اعضای کتابخانه امام علی (ع) اردبیل از مسابقات کتابخوانی جشنواره رضوی بوده ایم.

انواری به  حضور کتابداران این کتابخانه در موسسات آموزشی در راستای تبلیغ و جذب حداکثری مردم برای مشارکت در این جشنواره اشاره کرد و گفت: آشنایی با فرهنگ و معارف ولایی و رضوی و توسل به اهل بیت (ع) موجب گشایش بسیاری از مشکلات ما در زندگی روزمره خواهد شد.

این برنامه  با جمع خوانی و بلند خوانی کتاب «کاش تو را می دیدم» و نقاشی و شعر خوانی همرا بود و در پایان این مراسم مسئول کتابخانه ضمن تبریک روز ولادت حضرت معصومه(س) از اعضای دختر فعال کتابخانه با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد .

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: