کد خبر: 35860
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 تیر 1397 - 14:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 بازدید نماینده مردم مجلس از کتابخانه عمومی شهید مفتح ایذه خوزستان

منبع : لیزنا
هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی از کتابخانه عمومی شهید مفتح ایذه بازدید و با کتابداران و اعضا گفتگو کرد.
 بازدید نماینده مردم مجلس از کتابخانه عمومی شهید مفتح ایذه خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، هدایت‌الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر از کتابخانه عمومی شهید مفتح ایذه بازدید کرد. وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه، با کتابداران کتابخانه های عمومی شهید مفتح در خصوص برنامه های متنوع فرهنگی و همچنین مشکلات کتابخانه های عمومی گفتگو کرد.

در این دیدار کتابداران کتابخانه عمومی شهید مفتح نیز با اشاره به برنامه های مختلف فرهنگی درکتابخانه، به تشریح هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی پرداختند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در خصوص هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: اهمیت فرهنگسازی در حوزه کتاب و کتابخوانی در کنار ترویج سیره و زندگی امام رضا (ع) در جامعه امروز یکی از مهمترین فعالیت های فرهنگی محسوب می شود و شایسته است تمامی ادارات و سازمان ها در امر تبلیغات و اطلاع رسانی به کتابخانه های عمومی کمک کنند.

وی با برشمردن ویژگی های حضرت معصومه (س) اضافه کرد: حضرت معصومه(س) الگویی ناب برای دختران جامعه اسلامی است که با شناخت ابعاد شخصیتی این بانوی کریمه می توان مسیر زندگی و سعادت را بدست آورد.

در پایان، خادمی با مراجعه به سالن مطالعه با اعضا به گفتگو پرداخت و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر از ۱۰ کتابخوان برتر در هر رده سنی تجلیل کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: