کد خبر: 35869
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 تیر 1397 - 16:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاح و بازگشایی سه باب کتابخانه نهادی در استان تهران

منبع : لیزنا
همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) سه باب کتابخانه نهادی در استان تهران با حضور مسئولین و کتابداران افتتاح می شود.
افتتاح و بازگشایی سه باب کتابخانه نهادی در استان تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، کتابخانه عمومی مرحوم عراقچی در شهر تهران فردا دوشنبه، 1 مرداد ساعت 9 صبح، کتابخانه شهید پورغلامی در بهارستان روز چهارشنبه، 3 مرداد ساعت 10 صبح و کتابخانه شهید رجایی و ساعت 12 ظهر در شهرستان اسلامشهر با حضور مسئولین و کتابداران افتتاح و بازگشایی خواهند شد.

گفتنی است؛ کتابخانه عمومی مرحوم عراقچی توسط خیر کتابخانه‌ساز سید مرتضی عراقچی به مدت 10 سال به نهاد کتابخانه های عمومی کشور واگذار شده که پس از تجهیز، فردا آماده بازگشایی می باشد، کتابخانه شهید پورغلامی نیز به دلیل تعمیرات عمرانی پس از 4 ماه تعطیلی روز چهارشنبه مورد بازگشایی قرار خواهد گرفت و کتابخانه شهید رجایی نیز پس از انجام عملیات ساخت توسط دهیاری و تجهیز آن از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران روز چهارشنبه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: