نشست‌های حافظ خوانی و یک جرعه شعر در منطقه 10 برگزار می شوند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه10؛ در نشست حافظ خوانی که دوشنبه ها از ساعت30/9 تا 30/11  با حضور کورس احمدی در مجتمع فرهنگی هنری اعتماد برگزار می شود. پیرامون عرفان حافظ، موسیقی در اشعار حافظ، شناخت تاثیر پذیری و تاثیرگذاری در اشعار حافظ و تاویل پذیری شیوه های شناخت اشعار حافظ از دیدگاه بزرگان ادبی بحث و بررسی می شود.

همچنین عصرانه ادبی با عنوان «یک جرعه شعر» از ساعت 30/17 تا 30/19  دوشنبه ها در سالن منطق الطیر فرهنگسرای عطار نیشابوری با حضور شاعران و ترانه سرایان معاصر در قالب شعرخوانی، نقد شعر و ترانه، معرفی میهمان، نقد کتاب وآثار ادبی مطرح برگزار می شود.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10 با اجرای برنامه های ادبی وکارگاه های هفتگی نقد شعر و ترانه در کنار ارتقاء سطح کیفی شعر و ادبیات فارسی برنامه های مناسبتی و ارزنده ای را پیرامون فرهنگ و هنر ایرانی با حضور اساتید و شاعران معاصر برگزار می کند.

علاقمندان برای شرکت در این محافل ادبی می توانند به نشانی میدان بریانک (منطقه 10)، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 55135553 تماس بگیرند.