کد خبر: 35915
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 04 مرداد 1397 - 09:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ویژه برنامه «ملکوت هشتم» برگزار در فرهنگسرای ارسباران می‌شود

منبع : لیزنا
ویژه برنامه «ملکوت هشتم»با پیشکش شاعران آیینی به امام رئوف به مناسبت ولادت امام رضا (ع) پنجشنبه، 4 مرداد ساعت 15 با حضور استادان و شاعران آیینی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
ویژه برنامه «ملکوت هشتم» برگزار در فرهنگسرای ارسباران می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، در ویژه برنامه « ملکوت هشتم» محمدعلی بهمنی، ناصر فیض، حامدعسگری، قاسم صرافان، عبدالجبار کاکایی، علیرضا بدیع و جمعی از شاعران جوان به شعرخوانی در مدح آستان مقدس امام رضا (ع ) می پردازند.

اجرای موسیقی در مدح آستان مقدس امام رضا (ع) با حضور افشین سیاه پوش (خواننده)، مجیدصاحبی (سرپرست گروه موسیقی سنتی)، اجرای موسیقی پاپ با صدای ایمان شاه میری و پخش کلیپ از نشست های ادبی نقد و بررسی شعر و ترانه در ارسباران بخش های دیگر این برنامه است.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعی، بالاتر ازسیدخندان، خ جلفا مراجعه کنند.

تلفن گویای 20-22872818 داخلی 219 برای آگاهی بیشتر اعلام می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: