کد خبر: 36123
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 مرداد 1397 - 16:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تمدید بخش الکترونیک و پایان مهلت شرکت در بخش مکتوب هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی با اعلام تمدید مهلت شرکت در بخش الکترونیک هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان روز جمعه ۱۹ مرداد ماه، از اتمام مهلت شرکت در بخش مکتوب این جشنواره خبر داد.
تمدید بخش الکترونیک و پایان مهلت شرکت در بخش مکتوب هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در پی استقبال گسترده از بخش الکترونیک هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و استمرار این استقبال در روزهای اخیر،  دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی به منظور استفاده از حداکثر زمان ممکن برای طی کردن فرآیند ثبت نام توسط علاقه‌مندان، از تمدید مهلت شرکت در بخش الکترونیک این جشنواره تا پایان روز جمعه، ۱۹ مرداد ماه خبر داد.

همچنین بر اساس اعلام قبلی دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی، مهلت شرکت در بخش مکتوب این جشنواره به دلیل فرصت محدود برای جمع‌آوری و ارسال پاسخنامه‌ها و نقاشی‌ها، چهارشنبه ۱۰ مردادماه به اتمام رسیده و قابل تمدید نخواهد بود.

لازم به ذکر است پیش از این، روز یکشنبه ۳۱ تیرماه به عنوان آخرین مهلت برای شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی اعلام شده بود که با استقبال گسترده علاقه‌مندان، مهلت شرکت در این جشنواره به مدت ۱۰ روز تا پایان روز چهارشنبه، ۱۰ مردادماه تمدید شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: