کد خبر: 36154
تاریخ انتشار: شنبه, 13 مرداد 1397 - 10:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای «تور دانایی» در کتابخانه های عمومی شیراز

منبع : لیزنا
با شروع مرداد ماه با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری شیراز، «تور دانایی» در کتابخانه های عمومی شیراز برگزار می شود.
اجرای «تور دانایی» در کتابخانه های عمومی شیراز

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شیراز، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شیراز مشارکت سایر دستگاه ها در اجرای برنامه های ترویجی کتابخوانی و علاقمند سازی و جذب افراد به کتابخوانی و کتابخانه را عامل بسیار مهمی در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه برشمرد و گفت: به همین منظور، با رایزنی های صورت گرفته با معاونت فرهنگی شهرداری، تور دانایی با حضور اعضای کودک و نوجوان فرهنگسراها در کتابخانه های عمومی رئیسی اردکانی،کودکان یارمهربان، کودکان آفتاب و کودکان شقایق و اجرای برنامه های متنوع در مرداد و شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

فاطمه صفری راد از اجرای برنامه هایی از جمله  قصه گویی، شعرخوانی، کارگاه های مدیریت زمان در مطالعه برای کاهش استرس امتحانات، نویسندگی خلاق، سواد اطلاعاتی، گلستان خوانی، اجرای موسیقی توسط اعضای کتابخانه، معرفی بخشهای مختلف کتابخانه، افتتاح بخش اسباب بازی در کتابخانه یار مهربان، معرفی کتاب، برگزاری نشست کتابخوان، برگزاری نقاشی متری،نمایش فیلم، اجرای مسابقات حضوری، اهدای جایزه و ... خبر داد و افزود: باتوجه به اهمیت کتابخانه های عمومی و نقش تاثیرگذار آنها، اجرای برنامه های جذاب به ویزه در زمان فراغت کودکان و نوجوانان فرصت بسیارخوبی است که می تواند کتابخانه ها را به مکان هایی پویا، جذاب و اثرگذار تبدیل کند.

شهروند
|
Iran
|
1397/05/15 - 11:29
0
2
احسنت به شیرازیا
کتابدار استانی
|
Iran
|
1397/05/15 - 09:15
0
3
چه برنامه جالبی/ موفق باشید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: