کد خبر: 36211
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 مرداد 1397 - 10:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

فرهاد حسن زاده مهمان «چهارشنبه‌های کتاب» در فرهنگسرای فردوس

منبع : لیزنا
کتابخانه کوثر در سومین چهارشنبه کتاب منطقه 5، میزبان «فرهاد حسن زاده» نویسنده مطرح کودک و نوجوان است.
فرهاد حسن زاده مهمان «چهارشنبه‌های کتاب» در فرهنگسرای فردوس

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 و فرهنگسرای فردوس، برنامه چهارشنبه های کتاب با هدف ساماندهی و ایجاد تحول جریان ساز در برنامه های حوزه کتاب با بخش های مختلفی از جمله رونمایی، نقد و بررسی تازه های کتاب، دعوت از نویسندگان و چهره ها، تشکیل و تقویت گروه ها و کانون های دوستدار کتاب و کتابخانه و غیره  چهارشنبه های مرداد و شهریورماه سال جاری در کتابخانه های وابسته به مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 برگزار می شود.

سومین چهارشنبه های کتاب، که به نشست صمیمی با «فرهاد حسن زاده» از نویسندگان مطرح ادبیات کودک و نوجوان اختصاص دارد، روز چهارشنبه، 17 مرداد ماه ساعت 17 با حضور جعفر توزنده جانی به عنوان کارشناس مجری در کتابخانه کوثر خانه فرهنگ آیه اجرا می شود.

فرهاد حسن‌زاده متولد 1341 در شهر آبادان است. نوشتن را از سال‌های نوجوانی آغاز كرد. از سال 1368در كنار همكاری‌ با مطبوعات كودك و نوجوان (سروش نوجوان، سروش كودك، آفتابگردان، كيهان بچه‌ها وغیره) به شكلی جدی وارد عرصه ادبيات كودك و نوجوان شد.

در سال 1370 اولين كتابش با نام «ماجرای روباه و زنبور» منتشر شد. تاكنون بيش از شصت عنوان كتاب (اكثراً كودك و نوجوان) از او به چاپ رسيده است. آثاری در گونه‌های (ژانرهای) مختلفی همچون داستان كوتاه، بلند، رمان، افسانه، فانتزی، طنز و زندگينامه است.

چند كتاب هم در حوزه بزرگسالان دارد. از جمله رمان‌های «حياط خلوت» و «مهمان مهتاب» و آثاری كه هنوز فرصت انتشارش را پيدا نكرده است. او فيلم¬نامه هم می‌نويسد و در زمينه انيميشن تجربه‌هايی دارد. وی عضو هيات موسس «انجمن نويسندگان كودك و نوجوان» بوده و دو دوره هم به عنوان عضو هيأت مديره به هم صنفی هايش خدمت کرده و اكنون در تحريريه‌ی نشريه «دوچرخه» (ضميمه روزنامه همشهری) مشغول به كار است.

علاقمندان به شرکت در این نشست صمیمی می توانند به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان، فاز 1، روبروی ورزشگاه راه آهن مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44656495 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: