بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه‌های عمومی اراک و کمیجان

 به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، حجت الاسلام عباس دانشی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از ۷ باب کتابخانه عمومی شهرستان‌های اراک و کمیجان بازدید کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با حضور در کتابخانه عمومی امام حسین(ع) شهر اراک با اعظم نظام آبادی، مسئول این کتابخانه دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید که سعید صحتی، رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و کتابخوانی و علیرضا بهنام‌فرد، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اراک نیز حضور داشتند، در خصوص فرآیند رف خوانی، جشنواره کتابخوانی رضوی و مشکلات اصلی کتابخانه بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه‌ عمومی شهدای شهر داودآباد از توابع شهرستان اراک نیز بازدید کرد و ضمن گفتگو با محسن خسروی، کتابدار این کتابخانه، در جریان فعالیت‌های فرهنگی و اقدامات کتابخانه قرار گرفت.

وی همچنین از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر داودآباد بازدید کرد و با خدمات فرهنگی این مرکز آشنا شد.

در ادامه حجت الاسلام دانشی از کتابخانه عمومی کربلایی کاظم ساروقی شهر ساروق از توابع شهرستان اراک بازدید کرد و طی نشست صمیمی با محمدرضا گلشن زاده، کتابدار این کتابخانه، در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفت.

همچنین حجت الاسلام عباس دانشی در سفر به شهرستان کمیجان، در کتابخانه عمومی فخرالدین عراقی حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات کتابخانه‌ عمومی این شهر قرار گرفت.

در ادامه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه‌ عمومی شادروان محمودی شهر میلاجرد، کتابخانه‌ عمومی شهدای روستای اسفندان و کتابخانه عمومی حضرت زینب(س) روستای خسروبیگ بازدید کرد و ضمن گفتگو با مسئولین کتابخانه‌ها، در خصوص رفع مشکلات و کتابخانه‌های عمومی تصمیماتی را اتخاذ کرد.