کد خبر: 36279
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 18 مرداد 1397 - 10:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در کتابخانه مرکزی ایلام

منبع : لیزنا
نمایشگاه بزرگ کتاب در کتابخانه مرکزی شهر ایلام با حضور جمعی از مسوولان محلی گشایش یافت.
برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در کتابخانه مرکزی ایلام

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، با مشارکت این اداره کل و انتشارات آوای خوش سراج و با حضور حجت الاسلام محمدیان، مشاور فرهنگی استاندار ایلام و جمعی از مدیران و مسئولان استانی، نمایشگاه کتاب در محل کتابخانه مرکزی شهر ایلام گشایش یافت.

در آیین افتتاح این نمایشگاه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: این نمایشگاه با مشارکت انتشارات آوای خوش سراج تهران برپا شد و تا سوم شهریورماه به مدت ۲۰ روز پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در قالب چهار هزار جلد و در  موضوع های مختلف فرهنگی، مذهبی، تاریخی و ادبیات، کودک و نوجوان، رمان، روان شناسی و غیره در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان و کمک به افزایش قدرت خرید مردم کتاب های نمایشگاه با تخفیف ۴۰ درصدی به مراجعان عرضه می شود.

جلیلیان یادآور شد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت هشت صبح الی ۲۱ در ۲ نوبت، پذیرای عموم بازدید کنندگان خواهد بود و مردم می توانند برای بازدید یا خرید در محل کتابخانه مرکزی شهر ایلام حضور یابند.

وی ارتقای سرانه مطالعه، احیای فرهنگ کتابخوانی و کمک به قرار گرفتن کتاب در سبد کالای مصرفی خانواده ها را ار اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: